نوارهای قفسه یکی از ساده ترین انواع نمایشگرهای نقطه خرید هستند اما تاثیر زیادی بر تصمیم خرید مصرف کننده می گذارند. میتوان آنها را در قسمت جلویی قفسه ابزار پایه دار قرار داد تا اطلاعات قیمت و تبلیغات را همراه با ارتباط پیامهای ساده برندینگ ارائه دهند.
اگرچه به نظر نمیرسد که نوارهای قفسهبندی جذابترین یا هیجانانگیزترین محصول برای کار با آنها باشند، عملکرد این نوارها در خردهفروشیها بینظیر است.
انواع مختلفی از نوارهای نمایشگر وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد و آنها مزایای کلی را در همه گزینه های نوار به همراه مزایای فردی برای هر انتخاب ارائه می دهند.
بیایید به چند نوع نوار قفسه بندی نگاهی بیندازیم تا به شما کمک کند در مورد اینکه چگونه محصولات خود را در این فصل تعطیلات (و فراتر از آن) در حال حرکت رو به جلو تبلیغ می کنید فکر کنید.
دارندگان برچسب قیمت
دارنده برچسب قیمت اطلاعات قیمت و فروش را به مشتریان نمایش می دهد. آنها همچنین می توانند اطلاعات گرافیکی یا UPC را مورد توجه قرار دهند. این دارندگان قیمت خرده فروشی می توانند راهی منحصر به فرد برای نمایش اطلاعات محصول یا نمایش اطلاعات قیمت محصول باشند.
اندازه آنها می تواند متفاوت باشد که به شما امکان می دهد بهترین را برای یک محصول خاص انتخاب کنید. دارندگان برچسب قیمت مناسب، مقرون به صرفه و راهی جذاب برای اعلام قیمت های ویژه و جلب توجه مشتریان هستند.
نوار گیره قفسه
قفسه فلزی نام خود را از این واقعیت گرفته است که محصول مقداری طول دارد و گیره هایی در فواصل زمانی معین در آن گنجانده شده است، جایی که کالاها را می توان آویزان کرد. اگر این نوارهای گیره به درستی به بازار عرضه شوند، می توانند خریدهای فوری را از سوی مصرف کنندگان تشویق کنند.
آنها برای برجسته کردن مواردی مانند تنقلات، آب نبات، اسباب بازی ها و محصولات بهداشتی ایده آل هستند. اقلام موجود در نوار گیره قفسه می تواند مشتریان را در مورد استفاده بالقوه آنها از محصولات موجود در قفسه فلزی گالوانیزه توسط آنها آموزش دهد (که فرصت خوبی برای تجارت متقابل به شما می دهد).
آنها میتوانند جدیدترین ویژهها و تبلیغات ارائه شده توسط فروشگاه را تبلیغ کنند و همچنین فضای خردهفروشی را با استفاده از فضای قفسهای که در صورت عدم استفاده از نوارهای گیره خالی بود، به حداکثر برسانند.
نوار قفسه کانال
نوارهای قفسه کانال نوارهای نازکی از مواد بنر هستند که می توانند توسط فروشگاه های خرده فروشی برای ارائه اطلاعات فروش یا ارائه یک نشانه بصری به مشتریان استفاده شوند که حضور برند محصولات خاص را افزایش می دهد.
این نوارهای نمایشگر می توانند مواد تبلیغاتی بزرگتر را همراهی کنند یا کمک های بصری ارائه دهند که فروش را به تنهایی افزایش می دهد.
نوارهای قفسه کانال می توانند به عنوان روش های تکمیلی برای ارائه اطلاعات اضافی محصول در زیر محصولات در حال فروش قرار بگیرند. محل قرارگیری آنها جایگاه اصلی را اشغال می کند که محصول را در مقابل چشمان مشتریان قرار می دهد.
نوارهای قفسه ابزار پلاستیکی نیز یک راه ایده آل برای افزایش آگاهی از برند هستند زیرا می توانند طرح برند محصول را بر روی نوار نشان دهند. آنها توجه را به محصول جلب میکنند و کمک میکنند تا در طول فرآیند خرید، برند در ذهن خود قرار گیرد.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.