سیستم انتقال بیل مکانیکی هیدرولیک تک سطلی، توان خروجی موتور دیزل را به دستگاه کار، دستگاه چرخان و مکانیسم سفر منتقل می کند.
انواع بسیاری از سیستم های انتقال هیدرولیک برای بیل مکانیکی لاستیکی هیوندای تک سطلی وجود دارد که به طور سنتی بر اساس تعداد پمپ های اصلی، روش های تنظیم توان و تعداد مدار طبقه بندی می شوند.
سیستم کمی یک مدار تک پمپی یا دو پمپی، سیستم کمی دو مداره دو پمپی، سیستم کمی چند مداری چند پمپی، سیستم متغیر قابل تنظیم توان تقسیم شده دو پمپ دوگانه، سیستم متغیر قابل تنظیم توان تقسیم شده دو پمپی، دو پمپ دوگانه مدار سیستم متغیر قابل تنظیم با قدرت کامل، سیستم کمی چند مداره چند پمپی یا سیستم اختلاط متغیر و شش مورد دیگر.
با توجه به روش گردش روغن به سیستم باز و سیستم بسته تقسیم می شود.
در جایی که دبی خروجی پمپ اصلی یک سیستم هیدرولیک با ارزش ثابت است، یک سیستم هیدرولیک کمی است، برعکس، دبی پمپ اصلی را می توان از طریق سیستم تنظیم تغییر داد که به آن سیستم متغیر می گویند.
در سیستم کمی، هر محرک مطابق جریان ثابتی که توسط پمپ روغن تامین میشود، در شرایط عدم سرریز کار میکند و قدرت پمپ روغن با توجه به جریان ثابت و حداکثر فشار کاری تعیین میشود؛ در سیستم متغیر، متداول ترین آن دو پمپ دو مدار متغیر قدرت ثابت است.
سیستم را می توان به متغیر قدرت جزئی و متغیر توان کامل تقسیم کرد.
سیستم تنظیم متغیر توان تقسیمی برای نصب یک پمپ متغیر توان ثابت و رگولاتور قدرت ثابت در هر مدار سیستم است و قدرت موتور به طور مساوی در هر پمپ روغن توزیع می شود.
سیستم تنظیم توان کامل دارای یک تنظیم کننده قدرت ثابت برای کنترل همزمان دبی تمام پمپ های روغن در سیستم تغییر می کند و در نتیجه به یک متغیر هماهنگ دست می یابد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.